• Bérlői kapcsolattartás
  • Bérbeadás, hasznosítás (stratégia, árazás, ajánlatok, szerződéskötés, fit-out koordináció)
  • Alvállalkozók tendereztetése, szerződéskötés, tevékenységük koordinációja és felügyelete
  • A pénzügyi folyamatok koordinációja és folyamatos monitoringja (számlázás indexálás, üzemeltetési költségek elszámolása stb.)
  • Fit-out munkák koordinációja
  • Pénzügyi tervezés (bevételek, üzemeltetési költségek, Capex, Opex tételek) – éves költségvetés készítése és rendszeres nyomonkövetése
  • Könyvelők, ügyvédek, technikai tanácsadók, értékbecslők koordinációja
  • Dokumentáció kezelése – bérleti szerződések, alvállalkozói megállapodások, engedélyek, tervek és egyéb műszaki dokumentáció, számlák rendszerezett nyilvántartása és archiválása
  • Rendszeres időszakonkénti riportálás Ügyfeleink és egyéb releváns szereplők felé (pl: finanszírozó bank)